لینک مستقیم دیلیت اکانت تلگرام

دلیت-اکانت-راحت-از-تلگرام

دیلیت اکانت تلگرام در کوتاه‌ترین زمان ممکن!!!

 

دیلیت اکانت تلگرام، موضوعیه که جدیدا تلگرام روندش رو محدود کرده و دیگه گزینه (Delete My Account) رو تو تنظیمات برنامه‌اش ارائه نمی‌کنه!

دیلیت اکانت تلگرام به معنی حذف حساب کاربری تلگرامه . در واقع یکی از چالش‌هاییه که به دلایل مختلف به اون نیاز پیدا می‌کنی اما مطمئنم اطلاعات کافی در‌ موردش نداری.

یکی از سریعترین راه ها ورود به این لینکه https://my.telegram.org/auth  که مطمئنم زود باهاش به هدفت می‌رسی. اما بهتره یکمی بار اطلاعاتیتو بالاببری ببینی اصن داستان از چه قراره؟!

فقط قبل از دیلیت اکانت تلگرام به این نکته دقت کن که شما نمی تونی اکانت تلگرام حذف شده رو بازیابی کنی و اگه با همون شماره دوباره ثبت نام کنی، به عنوان یه کاربر جدید ظاهر میشی و اطلاعات، مخاطبین و گروه‌هایی که عضو بودی کاملا پاک می‌شن. پس حتماً از تمامی اطلاعات و پیام‌هات بکاپ بگیر. روش بکاپ تلگرام رو در انتهای همین متن آموزش دادم. البته توصیه می‌کنم اگه شما فقط می‌خوای به طور موقت از تلگرام خارج بشی، به جای دیلیت اکانت، از (Log out) استفاده کن؛ تا هر وقت خواستی بتونی دوباره برگردی.

در ادامه برای راحتی کار، تمامی مراحل رو ابتدا از طریق لینک دیلیت اکانت تلگرام و بعد از طریق برنامه تلگرام، از صفر تا صد برات توضیح می‌دم.

 

سریع ترین روش دیلیت اکانت تلگرام

همونطوری که گفتم دیلیت اکانت تلگرام داخل برنامه تلگرام، محدود شده. بطوری که برای حذف اکانت از این روش باید حداقل یک ماه صبر کنید.

از طرفی به‌خاطر مسدود بودن سایت my.telegram.org، خیلیا تمایل دارن که با روش دیلیت اکانت تلگرام فوری و از طریق دانلود برنامه و ربات های حذف اکانت تلگرام این کار رو انجام بدن.

دیلیت اکانت تلگرام به 2 صورت انجام میشه : اولیش ازطریق برنامه ی تلگرامه و بعدیش از طریق لینک مستقیم سایت تلگرام.

نکته حائز اهمیت در این روش این است که تمامی اطلاعات شما اعم از تصاویر ، ویدیوها ، پیام‌‌های صوتی ، فایل‌ها و پیام‌های دیگر برای همیشه حذف می شوند و به هیچ عنوان قابل بازیابی نیستند. در صورتی که اطلاعات مهمی دارید و مایل به پاک کردن آنها نیستید لازم است قبل از دیلیت اکانت تلگرام ، از اطلاعات خود بکاپ گرفته و آنها را ذخیره کنید .

اما خب حالا که سریع ترین راهکار از طریق لینک مستقیمه،  لینک دیلیت اکانت تلگرام رو برای اونایی که خیلی عجله دارن گذاشتم. در این مقاله از شارموب نحوه ی دیلیت اکانت تلگرام را خیلی راحت و گام به گام توضیح میدم.

 

 

 

پاک کردن حساب کاربری تلگرام درصورت سرقت گوشی

سرقت گوشی!! خودم میدونم چقدر این لحظه نگرانید. لازم دونستم همینجا خیالتونو راحت کنم ، اگه خدایی نکرده گوشیتو دزدیدن من خیلی ناراحت میشم براتون. تنها کمکی که از دستم بر میاد اینه که کمکت کنم اطلاعاتتو حذف کنی تا کسی ازش سو‌‌ استفاده نکنه. این همه توضیح دادم حالا دیگه وقت آموزشه.

 

مراحل حذف اکانت تلگرام با لینک مستقیم

این روش فوری و غیرقابل بازگشته !!

 

گام اول : وارد لینک مستقیم شوید.

در ابتدا لازمه که برای دیلیت اکانت تلگرام با لینک مستقیم وارد آدرس زیر بشین.

https://my.telegram.org/auth

بعد از ورود صفحه‌ای به شکل زیر رو می بینید. شماره تلفنی که با اون اکانت تلگرام خودتونو ساختین و قصد حذف کردن آن را دارین در کادر زیر وارد کرده و دکمه next را بزنین.

 

حذف اکانت تلگرام وبسایت صفحه اول

گام دوم : کد تایید را وارد کنید.

بعد از وارد کردن شماره تلفن ،  در کادر “کد تایید” ظاهر می شود . این کد به صورت یک پیام از طریق خود برنامه تلگرام برای شما ارسال می شود . کد تایید رو در کادر وارد کرده و سپس روی “ورود به سیستم” بزنید.

 

دیلیت اکانت تلگرام صفحه دوم وبسایت

 

گام سوم : گزینه دیلیت اکانت تلگرام را انتخاب کنید.

پس از ورود صفحه‌ای با گزینه‌های زیر به شما نمایش داده می شود که برای حذف حساب تلگرام باید گزینه دوم یعنی Delete account رو انتخاب کنید.

 

 

 

 

 

حذف اکانت تلگرام صفحه سوم وبسایت

 

بعد از انتخاب این گزینه ، کادری مثل عکس زیر باز خواهد شد که از شما دلیل دیلیت اکانت تلگرام را می‌پرسد. نیازی به پر کردن این قسمت نیست و تنها لازم است دکمه Delete my account را بزنید.

 

 

 

 

 

 

 

گام آخر : حساب تلگرام خود را برای همیشه حذف کنید و برای این کار روی (Delete Account) کلیک کنید.

لینک دیلیت اکانت تلگرام روش وبسایت مرحله چهارم

سپس یک پیام هشدار به شکل زیر می بینید که حامل این جمله است : امکان ثبت نام مجدد برای چندین روز با همان شماره تلفن وجود ندارد.

اگر می‌خواهید حذف حساب خود را تکمیل کنید، روی «بله، حذف حساب من» کلیک کنید.

نهایتاً پیام تأیید نمایش داده می‌شه که روی گزینه (Yes, delete my account)  کلیک کنید.
حذف اکانت تلگرام مرحله اخر

 

نهایتاً حساب شما با موفقیت حذف می‌شه. به همین راحتی!

 

لینک دیلیت اکانت تلگرام مرحله اخر و حذف کامل

مزایا و معایب دیلیت اکانت تلگرام با لینک مستقیم

 

مزایا : روشی سریع و بدون دردسر است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن حساب کاربری شما به طور دائمی حذف می شود!

معایب : این روش هیچ بازگشتی ندارد و اکانت و اطلاعات شما برای همیشه حذف خواهد شد.

 

دیلیت اکانت تلگرام با استفاده از برنامه تلگرام

همونطور که می‌دونید تلگرام گزینه دیلیت اکانت تلگرام رو از تنظیمات برنامه حذف کرده، برای همین اگه عجله دارید بهتره که از طریق لینک مستقیم که در مرحله قبل توضیح دادیم؛ استفاده کنید. ولی اگه عجله ندارید می‌تونید از طریق برنامه تلگرام انجامش بدید که متاسفانه حداقل یک ماه، ‌زمان می‌بره تا اکانت شما حذف بشه.

دیلیت اکانت تلگرام در این روش نیازمند صبر و شکیبایی بیشتری است،  چون به‌منظور حذف اکانت تلگرام برای همیشه باید بازه ی زمانی بین 1 ماه تا 1 سال صبر کنی!

در ادامه گام به گام این روش را توضیح می‌دیم.

 

گام اول: وارد تنظیمات تلگرام شوید.

با استفاده از شماره موبایل و رمز عبورتون وارد حساب کاربریتون بشید. در بالا سمت چپ صفحه، روی آیکون سه خط افقی کلیک کنید؛ بعد باید وارد (Settings) بشید.

حذف اکانت تلگرام مرحله اول از طریق برنامه تلگرام

گام دوم: گزینه Privacy and Security را انتخاب کنید.

به قسمت پایین رفته و روی گزینه «حریم خصوصی و امنیت» یعنی گزینه (Privacy and Security) کلیک کنید.

حذف اکانت تلگرام از طریق برنامه تلگرام بخش پرایوسی

 

گام سوم :روی گزینه (If away for) کلیک کنید.
دیلیت اکانت تلگرام از طریق برنامه تلگرام بخش انتخاب زمان حذف اکانت تلگرام

 

گام چهارم: گزینه (1 month) رو انتخاب کنید.

سپس از اکانت تلگرامتون خارج بشید. بعد از یه ماه که با اکانتتون فعالیتی نداشته باشید، تلگرام، اکانت شما رو  دیلیت می‌کنه.

حذف اکانت تلگرام مرحله آخر از طریق برنامه تلگرام

 

در این مرحله لازمه مدت زمانی رو که می‌خواین در طی آن اکانت تلگرام شما برای همیشه حذف بشه انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که شرط اصلی این روش اینه که در طی این مدت وارد اکانت خودتون نشده و هیچ گونه فعالیتی نداشته باشید. مثلا درصورتی که گزینه 1 ماه رو انتخاب کنید ، لازم است 1 ماه تو تلگرام هیچ گونه فعالیتی نداشته باشید و حتی برنامه رو باز نکنید و در این صورت بعد از یک ماه به صورت پیش فرض دیلیت اکانت تلگرام اتفاق میفته.

 

مزایا و معایب دیلیت اکانت تلگرام با برنامه

 

مزایا : شما طی مدت زمانی مشخص فرصت دارید تا در صورتی که از حذف اکانت تلگرام پشیمون شدید به سادگی وارد برنامه شده و دیلیت اکانت تلگرام را متوقف کنید.

روش بسیار ساده‌ایه و نیاز به انجام عملیات‌ خاصی نداره.

 

معایب : به منظور دیلیت اکانت تلگرام باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن یعنی 1 ماه و در طولانی‌ترین مدت زمان که 1 سال است صبر کنند و این روش برای کسانی که درنظر دارند دیلیت اکانت تلگرام فوری انجام بدن، اصلاً کارآمد نیست.

 

چطور بکاپ گیری از اطلاعات تلگرام میتونه امنیت اطلاعاتتونو بالا ببره؟!

 

آموزش بکاپ تلگرام

دقت کنید که دیلیت اکانت تلگرام به معنی از بین بردن تمامی اطلاعات و پیام‌های شماست. پس قبلش حتماً از تمامی اطلاعات و پیام‌هاتون بکاپ بگیرید. روش بکاپ تلگرام رو صفر تا صد براتون توضیح می‌دم. که البته برای اینکار ابتدا باید تلگرام دسکتاپ رو نصب داشته باشید.

 

7 مرحله برای بکاپ تلگرام

1. وارد برنامه تلگرام دسکتاپ بشید. در بالا سمت چپ صفحه، روی آیکون سه خط افقی کلیک کنید؛ بعد باید وارد (Settings) بشید.
بکاپ اطلاعات تلگرام دسکتاپ

 

2. بعد روی گزینه (Advanced) کلیک کنید.
پشتیبان گیری اطلاعات تلگرام مرحله دوم قبل از حذف اکانت تلگرام

 

3. تا پایین صفحه اسکرول کنید و بعد روی گزینه (Export Telegram data) کلیک کنید.
دیلیت اکانت تلگرام و بکاپ اطلاعات از طریق تلگرام دستکتاپ

 

4. در این مرحله اطلاعاتی که می‌خواید ذخیره کنید مثل عکس‌ها، فیلم‌ها و پیام‌ها رو انتخاب کنید. و گزینه (Export) رو انتخاب کنید.
پشتیبان گیری طالاعات تلگرام مرحله انتخاب اطلاعات

 

5. در ادامه گزینه (Human-readable HTML) انتخاب کنید.
مراحل پشتیبان گیری اطلاعات تلگرام

 

6. روی گزینه (Export) کلیک کنید.
دیلیت اکنت تلگرام مرحله آخر تلگرام دسکتاپ

 

7. صبر کنید تا تمامی اطلاعاتتون ذخیره بشه. زمان بکاپ تلگرام به حجم اطلاعاتی که ذخیره می‌کنید، بستگی داره. در انتها روی گزینه (Show My Data) کلیک کنید تا بتونید اطلاعاتتون ببینید.
بکاپ تلگرام در مرحله ذخیره سازی اطلاعات

 

سوالات متداول:

 

چگونه اکانت دیلیت شده تلگرام را برگردانیم؟

متأسفانه، بعد از حذف یک اکانت تلگرام به صورت کامل، امکان بازیابی اون وجود نداره. تلگرام به دلیل سیاست‌های حفظ حریم خصوصی و امنیت، اطلاعات کاربری را پس از حذف اکانت به صورت دائمی پاک می‌کنه. این شامل پیام‌ها، مخاطبین، گروه‌ها و سایر داده‌های مرتبط با اکانت ‌میشه.

با این حال، میتونید با استفاده از شماره تلفن قبلی خود یک اکانت جدید بسازید، ولی باید توجه داشته باشید که تمامی داده‌های قبلی از بین رفتند و به هیچ وجه قابل بازیابی نیستند. در صورت ساخت اکانت جدید، شما می تونید به گروه‌ها و کانال‌های مورد علاقه‌تان دوباره پیوسته و مخاطبین خود را مجدداً اضافه کنید.

آیا اکانت دیلیت شده تلگرام قابل بازیابی است؟

خیر به هیچ عنوان قابل بازیابی نیست.

وقتی برنامه تلگرام را حذف می کنیم، اکانت شما حذف می‌شود؟

خیر، حذف برنامه تلگرام اکانت شما را پاک نمی کند. این به این معنی است که نمایه شما همچنان قابل مشاهده است و حساب شما فعال است .

از آنجایی که تلگرام یک سرویس ابری است، اگر فقط این اپلیکیشن را حذف کرده و دوباره آن را نصب کنید، همچنان می توانید دوباره وارد شده و پیام‌های خودتان را ببینید.

چطور اکانت تلگرام را حذف کنیم؟

می تونید اکانت تلگرام خودتون را از طریق گوشی یا کامپیوتر حذف کنید. ازطریق تلفن همراه خود، به  بخش تنظیمات > حریم خصوصی و امنیت > حذف حساب من بروید، سپس بازه زمانی مورد نظر برای حذف آن را انتخاب کنید. برای حذف آن از کامپیوتر خود، این کار را از طریق لینک زیر انجام دهید.

https://my.telegram.org/auth .

چرا کد دیلیت اکانت تلگرام برای شما ارسال نمی شود؟

اگر کد حذف اکانت تلگرام برای شما ارسال نمی شود، ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. در ادامه، برخی از دلایل و راه‌حل‌های مربوطه را بررسی می‌کنیم :

مشکلات شبکه یا اینترنت: مطمئن شوید که اتصال اینترنت شما پایدار و قوی است. اگر در منطقه‌ای با پوشش ضعیف هستید، ممکن است پیامک کد به موقع نرسد.

شماره تلفن نادرست: مطمئن شوید که شماره تلفن خودتان را به درستی وارد کنید و کد کشور نیز صحیح باشد.

تاخیر در سیستم پیامک: گاهی اوقات ممکن است به دلیل ترافیک بالا در شبکه پیامک‌ها با تاخیر ارسال شوند. کمی صبر کنید و دوباره امتحان کنید.

استفاده بیش از حد از کد درخواستی: اگر به دفعات زیاد درخواست کد کرده اید، ممکن است تلگرام به طور موقت ارسال کد را مسدود کند. بهتراست چند ساعت صبر کرده و دوباره تلاش کنید.

سخن آخر:

دیلیت اکانت تلگرام به طور کلی 2 روش دارد که خیلی آسان است. روش اول دیلیت اکانت فوری است که در کوتاه‌ترین زمان حساب شما برای همیشه حذف می شود و روش دوم انجام تنظیمات در خود تلگرام است که ما در این مقاله سعی کردیم به صورت کامل و شفاف نحوه دیلیت اکانت تلگرام را توضیح بدهیم.

 

 

اینجا شارموبه، برای خرید جدیدترین مدل‌های موبایل و همچنین برای آموزش‌های بیشتر و کاربردی می‌‍تونید به وبسایت شارموب مراجعه کنید.

rezgar1997
دیدگاه کاربران
1 دیدگاه
  • امیر 16 شهریور 1403 / 2:46 ق.ظ

    تغییر اکانت بدم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *