گوشی های شیائومی دریافت اندروید 12

sharmobblog4

در واقع لیست اندروید ۱۲ شیائومی هنوز قطعی نیست و شیائومی لیست این گوشی‌ها را هنوز اعلام نکرده است، ولی به واسطه‌ی جدیدترین اخبار و منابع مستند و البته اطلاعاتی که از خود شیائومی و توسعه دهنگان miui درز پیدا کرده توانستیم لیست احتمالی گوشی های شیائومی که اندروید ۱۲ میگیرند را تهیه کرده و در اختیارتان قرار دهیم. در ادامه زمان عرضه‌ی نسخه‌نهایی اندروید ۱۲ برای شیائومی را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

تاریخ عرضه اندروید ۱۲ برای شیائومی

می‌دانید که با وجودی که گوگل اندروید۱۲ شیائومی را معرفی کرده، قرار نیست به این زودی‌ها شاهد انتقال آن به گوشی‌هایمان باشیم و بعلاوه تا ماه آگوست از ساختار پایدار آن خبری نیست.

تولیدکنندگان برای بهینه کردن رابط‌های کاربریشان به زمان زیادی برای آزمایش و برطرف کردن باگ‌ها نیاز دارند، توسعه دهندگان شیائومی نیز از این قائده مستثنی نیستند، با این حال تجربه نشان داده که شیائومی برای آپدیت دستگاه‌هایش زیاد عجول نیست و زمان زیادی را صرف بهینه کردن رابط کابری می‌کند. حال تصور کنید وقتی نسخه پایدار android12 هنوز آماده نیست، تا چه زمانی قرارست پروسه آپدیت اندروید ۱۲ برای شیائومی به درازا بکشد. با این حساب باید برای دریافت اندروید ۱۲برای شیائومی زمان زیادی را به انتظار بنشینید.

باوجودی که تاریخ عرضه اندروید ۱۲ برای شیائومی مشخص نیست به شما حق می‌دهیم کنجکاو باشید که دستگاهتان از این نسخه پشتیبانی می‌کند یا بهتر است اصلاً منتظر بروز رسانی‌ها نباشید و به طور کلی قید اندروید ۱۲ شیائومی را بزنید و با همان اندروید ۱۱ ادامه دهید.

از این رو این مطلب را برایتان آماده کردیم و لیست گوشی های شیائومی که اندروید ۱۲ را دریافت میکنند را در ادامه در اختیارتان قرار خواهیم داد.

جمال پوستی
ارسال دیدگاه